Pentukurssi 3.-24.9.2024 klo 17-17.50

Pentukurssi sopii kaikille alle vuoden ikäisille koirille. Kurssilla opiskelemme koiran tärkeimpiä perustaitoja kuten kontaktia, luoksetuloa, hihnassa kauniisti kulkemista, luvan pyytämistä ja odottamista sekä rauhoittumistaitoja. Kurssin ohjaajana toimii ammattitutkinnon suorittanut eläintenkouluttaja Emmi Sohkanen / Laukanharjun eläinpalvelut. Kurssi on mukava startti hyvän vuorovaikutussuhteen luomiseksi koiran kanssa, sekö sujuvan arjen ja yhteispelin muodostumiseen. Esitaitoja koiranpennulla tai omistajalla ei pentukurssilla tarvitse olla!
Kurssi on neljän kerran kurssi ja mukaan mahtuu 6-7 koirakkoa.

Saimi H [2] Eko S. Riitta ja Kari Erkkilä Siiri Pia Sanna-Kaisa Niina

Agility Ke 28.8. klo 17:00 1 1