KURSSI 2 Reaktiivisten koirien kurssi 6.-27.8. klo 17 -17.50

KURSSI 3 Reaktiivisten koirien kurssi 3.-24.9. klo 19 -19.50

Reaktiivinen koira kokee usein ympäristön muutokset ja sosiaaliset tilanteet, kuten toisten koirien tai ihmisten läsnäolon uhkana ja reagoi niihin voimakkaasti. Tällä kurssilla etsimme keinoja reaktiivisen koiran turvallisuuden tunteen kasvattamiseen ja tunnekuormituksesta palautumiseen. Koirat harjoittelevat kurssilla yksi kerrallaan tai pareittain. Harjoituksina voivat olla rauhoittuminen, toisten koirien ohittaminen, ihmisten lähestyminen tai treenirutiinit ja kiihtymyksen vähentäminen harjoittelun keinoin. Kurssilla opit tunnistamaan reaktiivisen koiran käyttäytymisen syitä ja saat työkaluja koiran tukemiseen erilaisissa tilanteissa. Mukaan mahtuu 5 koirakkoa/koulutus. Kurssin ohjaa Emmi Sohkanen, ammattitutkinnon suorittanut eläintenkouluttaja.
Koulutus Juvan kennelkerhon jäsenille 30 e. Ilmoittautumiset marjo.oin@gmail.com Ilmoittautumisen yhteydessä kerro kumpaan osallistut sekä koirasi kutsumanimi, rotu ja ikä.

Liisak Sanna Juvonen

Rallytok To 22.8. klo 17:00 2 0