Sampola, urheilupuistoon alue.,

KOHTAAMISIA LENKILLÄ, OHITUSTREENIT
Tarkoitus on kokoontua yhdessä harjoittelemaan toisten koirien ohitusta Juvan urheilupuistoon. Reitti kulkee pitkin Sampolan ympäristöä, Puistolaa ja urheilukenttää ympäröiviä kävelyreittejä. Jokainen koirallinen henkilö voi ottaa tilaa itselleen niin paljon kuin tarvitsee hallittuun ohitukseen. Tarkoitus on, että koirat eivät pääse haistelemaan toisiaan, vaan tosiaan harjoitellaan hallittuja ja sujuvia ohituksia. Siksi emme myöskään erikseen kokoonnu mihinkään ennen aloittamista, vaan jokainen koira voi tulla omaan tahtiin tekemään harjoituksia ja myös poistua silloin kun hyvältä tuntuu.
HUOM! Omatoimitreenit, ei ohjausta!
Muistattehan kakkapussit mukaan! Jätetään ympäristö siistiksi ILMOITTAUDU KALENTERIN KAUTTA JOTTA TIEDETÄÄN KOIRIA OLEVAN PAIKALLA.

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Tanja P Miia H