Jatkoa pentukurssille. Teinikoirien kurssi 3.-24.9.2024 klo 18.-18.50

Koira tulee teini-ikään noin puolivuotiaana ja aloiottaa aikuistumisen noin
1,5 - 2 vuotiaana. Voi tuntua että teinikoiraan voi olla vaikea saada kontrollia ja että sen taidot taantuvat.
Nuori koira voi olla vilkkaampi ja levottomampi kuin
ennen ja on myös usein entistäkin kiinnostuneempi ympäristöstään.
Teinikoirien omalla kursilla lisätään häiriöharjoittelua ja kestoa jo esim. pentukursseilla koulutetttuihin taitoihin kuten paikallaoloon, luvan pyytämiseen ja odottamiseen, itsehillintään ja luoksetuloon. Opit myös virikkeellistämään teinikoiraasi eri tavoin.
Lisäksi opetamme joitakin uusia hyödyllisiä taitoja kunkin koirakon toiveen mukaan ja opettelemme yhteistyötä lisääviä harjoituksia arkeen. Mukaan mahtuu max. 6 koirakkoa. Kurssin ohjaa ammattitutkinnon suorittanut eläintenkouluttaja Emmi Sohkanen.

Koulutus Juvan kennelkerhon jäsenille 30 e. Ilmoittautuminen juke.sihteeri@gmail.com Ilmoittautumisen yhteydessä kerro koirasi kutsumanimi, rotu ja ikä

Kaija Veikkanen Enni Räisänen Sanni L

Agility La 7.9. klo 15:00 1 0