Jumppakurssi. Vaatii erillisen ennakko ilmoittautumisen koulutukseen.
ILMOITTAUTUMINEN KÄYNNISSÄ!
Jumppakurssilla harjoittelemme erilaisia kehonhallinta ja koordinaatiotehtäviä. Tehtävissä hyödynnämme erilaisia korokkeita sekä jumppatyynyjä ja opetamme koirille erilaisia jumppaliikkeitä. Kurssin ohjaajana toimii ammattitutkinnon suorittanut eläintenkouluttaja Emmi Sohkanen  / Laukanharjun eläinpalvelut.  Kurssi sopii kaikenikäisille koirille pennuista senioreihin ja toimii mukavana yhteispeliä vahvistavana aktivointina. Nivelrikkoa, spondyloosia tai muita mahdollisesti liikkuvuutta rajoittavia luustosairauksia sairastaville koirille suosittelemme vain eläinlääkärin tai fysioterapeutin suunnittelemia harjoitusliikkeitä.

Kurssi on 4 kerran kurssi ja mukaan mahtuu 6-7 koirakkoa.
Juvan kennelkerhon jäsenille 30 e.
ILMOITTAUTUMISET juke.sihteeri@gmail.com

Ilmoittautumiset

0
Ei ketään
0
Ei ketään
51

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot