Vaatii erillisen ilmoittautumisen koulutukseen.
Sienikurssi. Kurssille mukaan mahtuu 4 koirakkoa.
Kurssin ohjaajana toimii eläintenkouluttaja Emmi Sohkanen

Ilmoittautumiset Juvan kennelkerhon jäsenille alk 6.5 marjo.oin@gmail.com
30 e
Kerro ilmoittautumisen yhteydessä koirasi kutsumanimi, ikä ja rotu.

Koira löytää helposti metsästä parhaat sienipaikat ja sienikoirakurssilla opetamme koiralle valitsemasi sienen hajun etsimisen ja ilmaisemisen. Harjoittelemme hajutyöskentelyn alkeita sienien etsimisen näkökulmasta. Sienikurssilla harjoittelemme harjoitushajulla, myöhemmässä vaiheessa voit halutessasi tuoda mukanasi myös oman haluamasi sienen harjoitteluun. Sienikoirakurssi sopii kaikille koirille eikä esitaitoja vaadita. Koulutus on kuitenkin tehokkainta jos koira on jo tottunut toisten koirien läsnäoloon (kurssilla harjoitellaan 2 tai 3 koiraa kerrallaan) tai olet valmis harjoittelemaan koirasi kanssa kotona kurssikertojen välissä. Kurssin ohjaajana toimii ammattitutkinnon suorittanut eläintenkouluttaja Emmi Sohkanen / Laukanharjun eläinpalvelut. Kurssi on 4 kerran kurssi ja mukaan mahtuu max. 4 koirakkoa.

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

0
Ei ketään
0
Ei ketään
44

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot