Lisätietoja tulossa! Vaatii erillisen ennakkoilmoittautumisen koulutukseen. Aikuisten koirien arkitaitokurssi

Kurssi sopii kaikille yli 1 vuotiaille koirille, joilla arjen taitojen opettelu tarvitsee vielä vahvistamista. Yhdessä harjoittelu vahvistaa myös koiran ja omistajan välistä suhdetta!
Kurssilla harjoiteltavia teemoja ovat kontakti ja motivaatio, luopuminen, luvan pyytäminen ja luoksetulo, itsehillintä, hihnakäyttäytyminen sekä rauhoittumistaidot. Kurssin ohjaajana toimii ammattitutkinnon suorittanut eläintenkouluttaja Emmi Sohkanen / Laukanharjun eläinpalvelut. Kurssi sopii kaikenikäisille koirille jotka ovat ohittaneet pentuvaiheen eikä esitaitoja vaadita.

Kurssi on neljän kerran kurssi ja mukaan mahtuu 6-7 koirakkoa. Kurssikerrat 23.4., 30.4., 7.5. ja 14.5. klo 19.00-19.50
Ilmoittautuminen marjo.oin@gmail.com
Juvan kennelkerhon jäsenille 30 e,
ei jäsenille 21.4 alkaen 50 e.
Kerro ilmoittautumisen yhteydessä koirasi kutsumanimi, ikä ja rotu.

Elviira Tanja P Pike Emmi Sohkanen Miia H Mirva Marja Sistonen

Näyttely Ma 22.4. klo 19:00 9 1